Latest News

JIKA AKU JATUH CINTA LAGI

Tuesday, December 22, 2009 , Posted by luqman al-jawa at 5:54 AM

gif love Pictures, Images and Photos

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan
Cintanya padaMu,
Agar bertambah kekuantanku
Untuk mencintaiMu

Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta
Jagalah cintaku padanya
Agar tidak melebihi
Cintaku padaMu
muslimah Pictures, Images and Photos

Ya Allah, jika aku jatuh cinta
Izinkanlah aku menyentuh
Hati seseorang yang hatinya
Tertaut padaMu, agar tidak
Terjatuh aku dalam jurang cinta selainMu

Ya Rabbi, jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya agar tidak
Berpaling dariMu
gif Pictures, Images and Photos
Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah, jika aku rindu,
Jagalah rinduku padanya
Agar tidak lalai aku
Merindui syurgaMu

Ya Allah jika Engkau sayang akan daku
Ambillah aku ketika mana
Bekalanku mencukupi keredhaanMu
Untuk menempuhi segala persoalanMu...

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment

KLIK UNTUK BERSEDEQAH