Latest News

KAYU KOKKA DAN TASBIH KOKKA

Wednesday, May 15, 2013 , Posted by luqman al-jawa at 6:42 AM

harga sebuah RM 120, SEBELAH RM 60. TASBIH KOKKA RM 170 SELAGI STOK MASIH ADA.. HUBUNGI 0192316143 HAKEEM

Currently have 2 comments:

  1. Hunnam says:

    Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

  1. hello!
    Saya Claudia Mölleken saya melihat komen daripada orang yang telah mendapat pinjaman mereka daripada seorang lelaki yang takut kepada Tuhan yang dipanggil Gary Pery dan kemudian saya memutuskan untuk memohon di bawah cadangan mereka dan hanya beberapa jam yang lalu saya mengesahkan dalam akaun bank peribadi saya sendiri jumlah jumlah yang saya minta untuk. Ini benar-benar berita hebat dan saya menasihati semua orang yang memerlukan pinjaman sebenar untuk memohon melalui e-mel mereka (sude32068@gmail.com) Whatsapp: (+27785730132) Saya gembira sekarang saya telah mendapat pinjaman yang saya minta.

Leave a Reply

Post a Comment

KLIK UNTUK BERSEDEQAH