Latest News

BEDAK ARAB KOKURYU DAN BEDAK SYRIA ANY KLAEN MURAH

Monday, May 20, 2013 , Posted by luqman al-jawa at 7:23 AM

ASSALAMUALAIKUM, PENGUNJUNG dan pembeli sekalian, Di sini saya sediakan 7 sebab kenapa anda perlu miliki Bedak Arab Kokuryu hari ini juga. 1) Bedak ini 3 dalam 1, combo yang sangat berbaloi. Ia bertindak sebagai pelembab muka, foundation dan bedak ! Apakah ia tidak menjimatkan wang anda ? 2) Bedak arab ini mengikut aliran darah kita. Ya, ia menyerap masuk ke dalam kulit kita, bagi menghasilkan wajah yang cerah dan gebu secara semula jadi serta tona warna kulit kita kelihatan sekata. 3) Disebabkan perkara di atas juga, bedak arab ini HALAL dibawa solat. Ya, 100% jaminan HALAL dan telah pun diluluskan. 4) Percaya atau tidak, bedak arab ini mampu mengecutkan jerawat anda ! 5) Seperti yang disebut di atas, bedak ini tidak melekit dan tidak sama sekali melekat di tisu atau tudung kita. 6) Ketahanan bedak arab ini ? Sehari boleh tahan sehingga 8 jam, dan satu bedak compact itu boleh tahan sehingga TIGA bulan, bergantung juga pada penggunaan kita. 7) Paling hebat sekali, apabila kita berpeluh, wajah kita akan kelihatan lebih cantik dan berseri. Cara memakainya ? Amat mudah, setiap set bedak arab dibekalkan dengan span. Apa yang anda perlu buat ialah basahkan sahaja span itu, letak sedikit bedak, dan sapu di muka anda. Peringatan, sila sapu sedikit sahaja dahulu, khuatir nanti bedak menjadi terlalu tebal. Lagi satu peringatan, bedak ini, sapu sedikit pun sudah mencukupi, ini la baru jimat ! JENIS-JENIS: UNTUK BEDAK ARAB KOKURYU TERDIRI DARIPADA: 1)RUSSET, 2)CHERRY, 3) CHERRY PINK, 4) ROSHELLE, 5) ORANGE BLUSH UNTUK BEDAK SYRIA TERDIRI DARIPADA: 1)HARDIE, 2)GINTELL, 3)PRINCESSE, 4)RICHIE KELEBIHAN BEDAK SYRIA ANY KLAEN: 100% halal dan suci Boleh dibawa sembahyang Sesuai untuk semua aktiviti dan keadaan sama ada ketika bersukan dan sebagainya. Bedak Syria ini menjimatkan kerana boleh tahan sehingga 5 bulan lamanya mengikut penggunaan setiap individu. Bedak yang boleh memutihkan wajah anda tanpa menghitamkan dan menggelapkan kulit anda Ianya sesuai untuk sesiapa sahaja tidak kira berkulit cerah, gelap dan sebagainya. Ianya sesuai untuk semua kulit. Boleh mengecutkan jerawat bagi yang muka berjerawat. Membuatkan wajah anda kelihatan lebih menarik kerana ianya kemas dan sekata. Badak Syria ini mengandungai vitamin E khas untuk kesihatan kulit anda serta mengekalkan keaslian wajah. Masih kelihatan cantik walaupun ketika berpeluh. Badak ini tidak melekit pada pakaian, tisu dan sebagainya kerana ianya terus meresap ke kulit. Baunya wangi Membuatkan wajah kelihatan neutral dan semulajadi tanpa kesan bedak yang ketara. Mudah dibersihkan dengan air. Mampu menyamarkan kesan-kesan jerawat dan jeragat. Berat 41 gram. Dan macam-macam lagi…. AKu nak cakap banyak pon malas, sebab rata2 pelanggan2 semua dah tahu, dan ada juga yang buat2 tak tahu, tanya macam2 letih aku nk menjawabnya....hmmmmm.... href="http://2.bp.blogspot.com/-CzDB6fK4M4U/UZor3K06GsI/AAAAAAAAAGE/7Hh-0bYCmeQ/s1600/DSC00391%5B1%5D.JPG" imageanchor="1" > SOOO, HARGA MACAM MANA????? BEDAK ARAB KOKURYU RM53, BESERTA SPAN DAN FREE PENGHANTARAN. BEDAK SYRIA ANY KALEN RM55, BESERTA SPAN DAN FREE PENGHANTARAN. MACAMANA NAK ORDER???? NI NO TEL AKU, SMS OR CALL JE, 0192316143, ni call nak pastikan stok ada lagi ke tak, kalo dah habis, terpaksa tunggu la, aku order dari mesir DAH CONFIM ORDER BANK IN JE KT AKAUN CIMB AK ATAS NAMA WADI JANNAH ENTERPRISE NO ACC:1210 0000 582 104 Jadi, tidak perlu tunggu lama-lama, sememangnya bedak arab ini berkesan. Sudah ramai yang menggunakkannya. Anda pun sudah pasti ingin kelihatan cantik dan menawan seperti wanita di Mesir dan Tanah Arab.

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment

KLIK UNTUK BERSEDEQAH